lørdag den 2. maj 2009

Strategic Marketing til opbygning og Real Estate Companies

Der synes at være en kløft mellem forventninger og virkelighed, når det kommer til markedsføring. Byggeri og fast ejendom fagfolk ofte spørge, hvor de skal annoncere, der vil få dem resultater i morgen. Skal de være på tryk? Hvis ja, hvad offentliggørelse? Skal de forsøge radio eller TV? Svaret kunne være alle eller ingen afhængig målene for virksomheden. Her er nogle tips, der kan hjælpe dig med at afgøre, hvor den skal tilbringe din markedsføring dollars:

Definer din målgruppe. Prøv at være ekspert for alle, og du vil sikkert være god til noget og middelmådig på alt. De fleste virksomheder ville være bedre stillet identificere markedssektorer at målrette og forblive fokuseret på disse særlige nicher. Beslutte, hvilke markeder der passer til dine stærke og holde fokus på disse områder.

Fastlægge et budget. Vide, hvad du har at arbejde med, er vigtigt. Fastlæggelsen af, hvad du kan bruge hjælper også når det drejer sig tid til at beslutte, hvilke investeringer der er størst sandsynlighed for at producere det højest mulige afkast.

Sætte realistiske mål. Alt for mange virksomheder har urealistiske forventninger, når det gælder markedsføring og opgive kampagner, før de er tilladt at arbejde. Virksomhed X, for eksempel, kan sende 300 brochurer og derefter beslutte, at direct mail ikke virker, fordi de ikke får nogen undersøgelser. Det kan tage så mange som 36 kontakter med en udsigt, før de selv genkender dit navn. Marketing er ikke en sprint. Det er en maraton og tager en langsigtet investering i tid og engagement.

Udvikle en implementerings-og handlingsplan for markedsføring. Når du ved udsigterne du ønsker at nå, er det tid til at beslutte, hvordan de vil positionere dit firma, så potentielle kunder i din målmarked vil ringe til dig når det er tid til at ansætte for byggeri eller fast ejendom konsulentservice. Fastslå, hvad de læser, hvor de netværk, som de bruger til andre tjenester, fordi denne viden vil hjælpe dig med at afgøre, hvor den skal tilbringe din markedsføring dollars.

Glem ikke dine eksisterende kunder. Jeg bliver ofte overrasket over, hvor meget tid virksomhederne bruger forsøger at få nye kunder, når der er eksisterende kunder, som venter på at arbejde med dem. Det er normalt en masse mindre dyrt at få arbejde fra eksisterende kunder, end det er at få arbejdet fra nye, endnu rabatter og incitamenter gives ofte til dem, vi har aldrig arbejdet sammen med tidligere. Give pauser til eksisterende kunder og har en plan for at holde dit navn foran dem for at minde dem om, at du findes og er klar til at arbejde med dem når den tid kommer.

Endelig, marketing behøver ikke være dyrt at være effektiv. De bedste virksomheder rent faktisk bruger mindre end deres konkurrenter og udbyttet betydeligt bedre resultater. At sammensætte et godt strategisk markedsføringsplan og se nye virksomhedsoprettelse kommer til dig.

John P. Kreiss

Blandet Color Tile Tagdækningsvirksomhed

Ingen kommentarer: