torsdag den 9. december 2010

Smukke overflade dekorationstrykfoedder

Dette er en blog krydstogt til virkelig at nyde, som Allison Aller (hvis smukke første bog er klar til at blive \ "ude \" i februar) netop hjemvendt fra Houston Quilt Show med billeder af den kunst quiltning repræsenteret. (Ikke alle skøre quilt - masser af det, jeg kalder \ "kunst quilts \")
Allie's blog er en af de allerførste jeg fandt efter at jeg fik en computer og vist, hvordan man slå det til og fra ved to af mine sønner, (hvoraf den ene, min James, installeret mit internet og viste mig hvordan e- mail) og har været grundpillen i inspiration til min tilpasninger af kunst skøre quilt til Broderi.
Hun har også guidede mig, efter vi blev hurtigt venner på internettet, om, hvordan man \ "gør \" en blog, og gjort en fantastisk blok for mig at bruge i min allerførste artikel i Broderi Nu - som var i maj / juni tre år ago.The andet billede er af en quilt hedder \ "Legendariske Mine damer og Fabulous Fans \" af Barbara Warner. Der er nogle virkelig flotte kunst i dette show, og Allie har flere stillinger, og jeg tror mere at komme. Dynen Showet har en ganske bred vifte af stilarter! Det er værd at se - og ikke giver dig selv masser af tid! Jeg har fundet en enorm mængde af visuelle inspiration og metoder til dekoration af overfladen på Broderi i disse CQ blogs. Jeg er ikke en quilter, selv om jeg har elsket gennem årene sætte traditionelle patchwork på lærred for Broderi, og nu er hypnotiseret af forskønnet CQ. Jeg er ivrigt afventer februar og Allie bog - det er alt Eye Candy samt fine instruktion! Se hende på Allie's i sømme.

Ingen kommentarer: