lørdag den 6. november 2010

Snemanden og Acrobat

Til jul fik jeg denne snemand, som er lavet af fuglefrø og nødder. Min meget gode ven har købt dette gave til mig, og det har helt sikkert givet os masser af billedoplevelser som Gærdesmutterne opdagede det. Besluttede jeg ikke at sætte den ud i vinteren, men gem den til sommermånederne. Jeg regnede med, hvis det var ude om vinteren og faldt ned feeder jeg ville miste det i sneen.
Det startede ud på denne spyd feeder, som faktisk er til avner af korn. Men det syntes at skræmme fuglene væk fra fodring platformen. Så jeg besluttede at hænge i off siden af feeder og derefter begyndte det at tiltrække en masse opmærksomhed, især fra chickadees.The Gærdesmutterne blev akrobater, da de landede på snemanden, blidt swingende frem og tilbage, som de nød frø.

Du kan se hvor frøet er disapearing, sammen med grene af snowman.There er næppe noget tilbage af den snemand nu, så jeg har brug for at finde noget andet at holde akrobater glade. Disse er de perfekte billeder til at forbinde med Camera Critters.


Tak for dit besøg i dag. Jeg håber du kan tage et øjeblik at efterlade en kommentar og sige hej. © Listige Gardener

Ingen kommentarer: