Endnu en gang IBJ.com er ude med en rapport om de nationale tv-ratings for Indy Racing League's nyeste show.
IBJ.com rapporter, at Mid-Ohio race, ifølge New York-baserede Nielsen Media Research, var 0,20. Det er en stigning fra 0,14 i Kentucky, men lavere end 0,24 rating på Edmonton.
Læs hele historien her.Behæftet med fejl, som de er (og jeg er enig de er behæftet med fejl), TV ratings sagen, fordi de kører ad priser og er nyttige at demonstrere ROI.
Jeg sætter pris på de kommentarer, som det mangelfulde natur, men det virker lidt irrelevant, da 1) vi er ikke at ændre systemet til enhver tid snart, og 2) folk gør sponsorering / forretningsmæssige beslutninger baseret på dem. Temmelig sikker på, om ligaen kastede op en 2,30 rating, ville de være ude med at til potentielle sponsorer på et splitsekund (i det mindste håber jeg, de ville), så fejlbehæftet, at 2,30 er.
Det er interessant at bemærke, de (relativt) stærke stemmer i Edmonton og Mid-Ohio kom, da den konkurrerende N-ordet race blev regnet ud (Pocono og Watkins Glen, henholdsvis). Forbindelse?
Ingen kommentarer:
Send en kommentar